מידע מקצועי

הכל על מחלות כרוניות

מה היא מחלה כרונית? במה היא שונה מכל מחלה אחרת? האם זו גזירה או שניתן להירפא? מה הבסיס למחלות כרוניות? כמה זה נפוץ? עם אורח החיים המערבי, הופעת מחלות כרוניות הולכת וגוברת עם הזמן ולאו דווקא בקורולציה עם גיל.

איך ניתן לטפל ואיך חוסרים תזונתיים קשורים לכל זה?

הניסיון הקליני שלי מוכיח בכל פעם מחדש ששם המשחק הוא איזון. כשהגוף יצא מאיזון דברים מתחילים להשתבש.

האם אתם מאוזנים?

Hands Together
הכל על אטופיק דרמטיטיס אסטמה של העור

הכל על אטופיק דרמטיטיס

מה זה אטופיק דרמטיטיס? מה הם התסמינים? מה גורם להתפרצות? מה הם גורמי הסיכון? כיצד מטפלים? אני רוצה לחלוק איתכם את הידע שצברתי בכל הקשור לאטופיק דרמטיטיס ולפני שנראה כיצד מטפלים חשוב להבין מה קרה בגוף? מה יצא מאיזון ומה צריך לחזק בכדי לדעת כיצד להתמודד בצורה היעילה ביותר, להרגיע את ההתפרצות ולשמור על נסיגה ארוכת טווח.

הכל על אורטיקריה

מה זה אורטיקריה? מה גורם להתפרצות? יש סוגים של אורטיקריה? כיצד מטפלים?

אני רוצה לחלוק איתכם את הידע שצברתי בכל הקשור לאורטיקריה ולפני שניגש לטיפול חשוב להבין מה זה בכלל? מה קרה בגוף? מה יצא מאיזון ומה צריך לחזק בכדי לדעת כיצד להתמודד בצורה היעילה ביותר, להרגיע את ההתפרצות ולשמור על נסיגה ארוכת טווח.

הכל על אורטיקריה סרפדת
התכנית הטיפולית לתינוקות עם אטופיק דרמטיטיס אסטמה של העור

הטיפול בתינוקות עם
אטופיק דרמטיטיס

התכנית הטיפולית עבור תינוקות וילדים חולי אטופיק דרמטיטיס לוקחת בחשבון את המצב הפיזיולוגי בו מצוי התינוק \ ילד, סף הרעילות שבגופו, כמה מערכת החיסון שלו חזקה בכדי להתמודד עם המחלה, נטיותיו הגנטיות (עפ"י אבחון אירידולוגי), גורמי הסטרס השונים, האינדיווידואליות, המסלול בו הוא עבר ועוד. התכנית כוללת בתוכה אלמנטים שהוכחו כמחזקי מערכת חיסון ומפחיתים תהליכים אלרגיים ודלקתיים האופייניים במחלות אלו כאשר המטרה היא לרדת לשורש הבעיה, למצוא מדוע מערכת החיסון לא שקטה ולסייע לו להגיע להקלה משמעותית, לאורך זמן וקיום אורח חיים תקין ללא התלקחויות של המחלה.

הטיפול השלם עבור אטופיק דרמטיטיס ואורטיקריה - מבוגרים

לאחר חקר מעמיק בנושא אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) ואורטיקריה (סרפדת) פיתחתי תכנית טיפולית הכוללת אלמנטים שהוכחו כמפחיתים תהליכים אלרגיים ודלקתיים האופייניים במחלות אלו, דבר שיעזור לחולים להגיע להקלה משמעותית ולאורך זמן.

הטיפול, אשר מחולק למבוגרים, ילדים ותינוקות, נפרש לתקופה של מספר שבועות בהתאם להתקדמות הריפוי ומתחלק לשני חלקים כאשר הראשון הוא נטרול ההתפרצות, שלו כלים ייחודיים ולשלב השני, שלב ההזנה שגם שם המטופל מקבל את הכלים הייחודיים לשלב זה. מטרת התכנית היא למצוא את הטריגר להתפרצות, למגר אותו ולהגיע לאיזון פיזי ונפשי, מה שהוכח כיעיל להתמודדות עם מחלות אלו.

בואו לגלות מה עומד מאחורי הריפוי!

תזונה למחלות עור סרפדת ו אטופיק דרמטיטיס

זה קל ופשוט!

נכנסים לטופס הייעוץ האישי, ממלאים את הפרטים ומקבלים מענה מהיר ואישי למייל!

ייעוץ אישי ענבל ליב פרץ
מעוניין בייעוץ אישי?

אפשר גם אונליין!

פורום רפואה טבעית!